December 02, 2004

For those wondering whatever happened to George Galloway, the radical British MP who was such a despised figure in the blogosphere last year, here's a story of interest: he just successfully sued one of the most powerful newspapers in England, the Daily Telegraph, for defamation, after the published a series of articles based on fraudulent documents that alleged he was on Saddam's payroll. The judge also awarded him about $250,000 for his injuries. It should be noted that George Bush has not brought a similar action against Dan Rather or CBS. [link via Rising Hegemon]

No comments: